Het is belangrijk om te weten hoe het bestelproces verloopt op Kook Factor, en daarom leggen wij dit uit in verschillende stappen.

Stap 1: Hoofdpagina

Op de hoofdpagina van Kook Factor hebben wij producten en artikelen staan die in de “spotlight” zijn. Dit kunnen speciale producten of een uitgelicht thema zijn. Ook nieuws wordt het eerst gedeeld op de hoofdpagina.

Stap 2: Een artikel toevoegen aan je winkelwagen

Een artikel is eenvoudig in je winkelwagen te plaatsen door op een product te klikken en in de winkelwagen te plaatsen.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Stap 3: Je winkelmandje

Je winkelmandje is rechtsboven te vinden. In je winkelmandje zijn de producten die je wilt bestellen overzichtelijk te zien. Hier kun je tevens ook een kortingscode invoeren. Door op “Doorgaan naar afrekenen” te klikken gaan we naar je gegevens.

Stap 4: Je gegevens

Het is mogelijk om te bestellen zonder een account aan te maken, maar dit maakt het wel gemakkelijker voor de volgende keer. Op deze pagina vul je je gegevens in zoals je naam (eventueel bedrijfsnaam), e-mail adres en telefoonnummer, en natuurlijk je adres. Je krijgt ook de mogelijkheid om te verzenden naar een ander adres.

Onderaan de pagina zie je een overzicht van je bestelling en waaruit het totale bedrag in opgebouwd. Door een betaalmethode te selecteren gaan we naar de betaling.

Let op: lees de algemene voorwaarden en vink deze aan wanneer je dit gedaan hebt. Controleer je gegevens en bestelling nogmaals voordat je het proces voortzet.

Stap 5:

Selecteer een betaalmethode onderaan de pagina en ga door naar deze desbetreffende pagina om af te rekenen. De beschikbare betaalmethoden zijn: iDeal, Maestro, Mastercard, Visa, en Paypal.

Stap 6: Orderbevestiging

Gefeliciteerd, je bestelling is geplaatst. Je krijgt ook nog binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail naar het e-mail adres die je hebt ingetypt bij je gegevens. Als je de bevestiging over een uur nog niet ontvangen hebt kun je contact met ons opnemen en wij zullen dit oplossen.

Let op: Soms kan het zijn dat de bevestigingsmail naar je postbak “spam” is gestuurd.

Als je nog vragen hebt over het bestelproces kun je gemakkelijk contact met ons opnemen.